lördag 13 juni 2009

Det börjar bli kallt! Graderna sjunker så fort överallt!

Jag känner mig så värdelös som människa. Sitter här och hetsäter godis och ångestar medans andra mår tusen gånger sämre. Jag borde inte klaga! Men det gör jag ändå, tyvärr -_-


Min mage hatar mig, jag hatar min mage! Varför kunde jag inte vara tvärtom?


Borde börja skriva ner tankar. Har skrivit ner en grej i form av en novell-aktig text. Nu fick jag inspiration, en positiv sak denna dag!

Jag vill så mycket men klarar av så jävla lite, sånt som egentligen borde va enkelt men som e så jävla svårt!




Jobb imorn..ännu mer depp!

2 kommentarer:

Hannah sa...

Men vännen då, kände på mgi att det var ngt. Borde kanske läst innan. Men du vet att jag finns här om du vill prata, och det finns andra också.

Du är jättefin. Jag menar det!

Anonym sa...

Man har sina bra och dåliga dagar, helt klart... och jag tror, om du verkligen vill något - verkligen brinner för något, så kan det gå. ALLT KAN GÅ! Man får sina motgångar på vägen, men det kan gå.

Ge aldrig upp!