onsdag 9 september 2015

My first time Tag

1: Vilket var ditt första jobb? 
Svar: Ja det va faktiskt feriearbete på en 4H-gård :D
2: Vilken var din först bil? 
Svar: Aldrig haft nån men första jag körde va iaf mina föräldrars fd bil :P
3: Vem var den första du smsade med idag? 
Svar: Alice x) 
4: Vem var din första lärare? 
Svar: Sandra och hon va bäst <3 font="">
5: Var åkte du när du åkte flygplan för första gången? 
Svar: Öh spanien tror jag, när jag va tre xD tror inte jag åkte någe tidigare :P 
6: Vem var din första bästa vän och har ni fortfaranade kontakt? 
Svar: Matilda, och nej det har vi inte tyvärr! Annars typ min kusin Malin och vi har kontakt : D
7: Var sov du över för första gången? 
Svar: Hos min kusin tror jag! : P Eller Mormor
8: Vem var den första du pratade med idag? 
Svar: Alice :D
9: Vems bröllop var du på för första gången? 
Svar: Min brors : ) Är iofs det enda bröllopet jag nånsin varit på!
10: Vad var det första du gjorde idag? 
Svar: Släppte ut katten : P Och typ vaknade ;)
11: Vilken var din första konsert? 
Svar: Nightwish här i stan, för några år sen! : )
12: Ditt första brutna ben? 
Svar: Bröt armen när jag va typ ett år : P
13: Första piecing? 
Svar: Det var öronen. 
14: Din första film som du kom ihåg att du såg? 
Svar: Oj, på bio äre iaf Pochahontas (6 år. Minns att det va sjuårs-gräns men jag och min kusin (och våra mammor) gick ändå o vi tyckte det va så coolt :P )! Annars vare väl typ Krambjörnarna eller nått!
15: När var din första kvarsittning? 
Svar: Jag har faktiskt aldrig fått kvarsittning.
16: Vem var din första roommate?  
Svar: Ingrid : )
17: Vilken var din första aktivtet? 
Svar: Gymnastik :P 
18: Vem var den första sminkrelaterade person du kollade på youtube? 
Svar: Therese Lindgren : P Hon fick mig att faktiskt bli intresserad av smink :P haha!!

Inga kommentarer: