tisdag 28 oktober 2008

The Lord of Darkness has lost his ring of evil. Do you have it?

Idag..har jag inte gjort mycket, som vanligt -_-. Började dagen med frukost framför tv:n och rix morronzoo (Ja, det är bra ;P). Sen blev det lite sagan om ringen-extra material. Sånt är så roligt att titta på, hur kul dom har när de spelar in allt och man önskar att man varit där o fått varit med i filmen! Aja, det lär ju aldrig hända att jag är med i en film men i mina drömmar händer det ofta :]

Var även på cirkelträning idag. Det var väl sådär :/ Mycket kondition och för lite styrka :/ Roligare dock att jag träffade en klasskompis där :)

Annars har kvällen varit framför tv:n! Såg bl.a House! Det är väldans bra tycker jag ^^ House är som..elak men ändå så bäst XD


aja, nu ska jag sova!

Nattsing!

Inga kommentarer: