söndag 9 november 2008

Amaranth

Nu vare länge sen jag skrev igen ;O Dumt dumt!

Aja, får väl sammanfatta det viktigaste ^^

Har börjat jobba varannan-helg på städet. Städar numera på akuten jämna veckor mellan 6.30-10.30. Känns väl sådär :/ Många av de helger jag sett fram emot kommer att förstöras på ett eller annat sätt pga av att jag jobbar då, och just nu vill jag inget hellre än att ha ett mån-fre 7-4 jobb. Har sökt en del och hoppas verkligen på nått av dom iaf!

Annars var jag med Hannah i fredags. Vi åt kladdkaka och massa choklad och såg på Marry Poppins. Riktigt roligt :)

I går var jag på dop. Min andra brorson Albin skulle döpas :) Trevligt det oxå. Dock kändes det som att man typ åt mat hela tiden :/ Och inte nyttiga saker heller -_-

Och idag vare farsdag. Orkade inte köpa ngt till pappa men det var väl trevligt ändå ;P syskonen va här o vi fikade o så! ^^ nicenice.

I veckan blire väl o träna, körskolan och arbetsförmedlingen! Hej liv!



Byebye

Inga kommentarer: