onsdag 19 november 2008

Mitt liv består av drömmar om att vara någon annan!

Har inte gjort mycket idag. Som vanligt. Är så jäkla less på allting så jag vill helst bara sova i ett år eller så, och sedan vakna upp en solig vårmorgon med ett fast och jättebra jobb med bra lön, ny fräsh lägenhet, med låg hyra, nära jobbet och bara känna glädje.
Just nu är allt bara precis tvärt om. Har sökt tusen jobb men verkar inte få ett enda. Går istället bara hemma och gör ingenting när jag borde göra körteori och skolarbete. Men jag orkar inte, har ingen som helst lust.

Fyller år imorgon men det känns mest som en helt vanlig dag och inte alls speciellt, snarare jobbigt. Det enda bra är att jag ska se Twilight med Hannah <3. Det kommer göra min dag.

Det är även en massa andra saker jag hatar med mitt liv, men det ska jag nog inte ta upp här! Orkar inte förklara om nån nu skulle undra.


Och sen att jag plågar mig själv med ångest varje dag gör det hela ju inte bättre precis! Och jag slutar heller aldrig, dum som jag är!



Vad är det egentligen du vill ha?
Vem är det du vill verka som att va?
Du borde leva livet, men du söker nånting annat, idiot!
Du vill alltid vara fri och leva ut.
Men är invecklad som en råbandsknut.
Och själva livet står och skrattar åt din väntan på mirakel, idiot!
Du kanske borde tänkt på hur du mår.
Du kanske borde tänkt på hur det går.
Du kanske borde tänkt på konsekvensen mer än bara kicken, idiot!

Inga kommentarer: