onsdag 10 juni 2015

Det är sånt som får mig att överväga resan till båren

Jag mår så jävla dåligt just nu! Really...Ingenting är roligt längre, min depression blir bara värre och ångesten högre..Men tyvärr mår jag inte så pass dåligt att jag skulle kunna bli inlagd!! Nä, för där måste man typ bli ditdragen av polisen eller nått sånt och typ vägra riktigt mycket att bli inlagd..DÅ blir man inlagd..
Men skulle jag gå dit, ha skurit upp mina handleder (inte så att jag dör men ja du fattar) och be om att få bli inlagd skulle de väl skicka hem mig med artarax och säga att jag ska gå hem och sova....

INTE SÅ JÄVLA KONSTIGT ATT SJÄLVMORDEN ÖKAR VARENDA JÄVLA DAG!! FOLK FÅR JU INTE HJÄLP, ALLS!!

FUCK Psykvården, HATAR er -.- Så jävla mycket!! FUCK!!!

Jag kan ligga i sängen och typ nästan sprängas av ångest men att gå dit är onödigt, det kommer inte hjälpa alls. De kommer sucka och säga att jag tar deras arbetstid...kukfittor -.-


Jag önskar att jag va en riktigt bra skådespelerska, då hade jag spelat som fan!!



Inga kommentarer: