söndag 15 februari 2015

Låtsas som det regnar

Drömde inatt en väldigt otrevlig dröm D: Drömde att jag var på min gamla högstadieskola, skulle vara med på en lektion med en klass där, det var även några från min gymnasieklass där (vad de gjorde där frågar jag mig fortfarande). Men iallafall, så fort jag såg byggnaden kände jag hur mycket jag inte ville gå in, hur mycket jag bara ville springa därifrån. När jag väl öppnat dörren och gått in så sköljde den värsta ångesten jag nånsin känt över mig, och den blev bara värre och värre ju längre in i byggnaden jag kom. Jag har ALDRIG haft sån hög ångest i en dröm förut, och det var så otroligt obehagligt.
Var så otroligt skönt när jag vaknade, och insåg att det bara va en dröm men samtidigt har jag inte kunnat släppa den här drömmen alls, och kommer nog inte kunna göra det på ett tag heller.
Hatade verkligen den skolan, det var ett av mina värsta tre år ever. Var totalt utanför i klassen, avskydde alla i min klass förutom min bästis som kände precis likadant som jag. Vi var utanför, vi passade inte in. Och skolan själv var en mardröm, allt därinne får mig att vilja gråta!
Blir bara jobbigt när jag går in i biblioteket som jag gör ibland, för att det är närmare än att åka ner på stan. Men då går det fort, är inte där inne många minuter...Men iallafall...

Så otroligt jobbigt att ångesten ska va i mina drömmar också, kan den inte bara vara dagtid i stället..som om det inte är nog D:

Men annars känns allt så satans skit. Önskar jag vore inlagd, helt seriöst. Orkar inte ens med livet längre och allt blir bara värre och värre för varje dag. Ska dansa imorn och har redan ångest över det..lixom jippi -.-

Hatar mitt liv, önskar jag inte behövde leva med det nå mer... -.-

Inga kommentarer: